søndag 7. august 2016

DT Papirdesign- PÅMINNELSE Juli/August utfordring


Det her er ikke noe jeg ofte gjør, men som er 
utrolig gøy når man tar seg tid til det.
Å lage albumside eller Project Life, er noe som for tiden til 
å fly og tankene til å forlate sine vante plass.

Jeg elsker å sitt å dulle og dalle med maling, stensiler, klistremerker, perler, washitape etc når
jeg lager mine egne PL kort.
Dette har jeg gjort denne gangen også.

Mine PL sider med bilder fra 2008



Produkter jeg har brukt:

Stempel: PD 13787 Ferie,  PD 13790 Hei på deg,  PD 13765 Gógutten,  PD 13788 Bakgrunner,
PD 13800 Kamera,  PD 14921 Når du blir gammel
Annet:  Buttons  Tøffen,  Alfabet Stickers pink ,  Alfabet grønn, Klistremerker ord  PD 15044 Frøken fryd, Dotter rosa, Dotter blå (de grønne i den "blå" pakken), Perler grønn


Dere har fortsatt august måned på å delta i Papirdesign sin sommerutfordring.


Ønsker dere en fortsatt så flott sommer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.