torsdag 27. desember 2012

DT UnikHobby



Tusen takk for et fantastisk flott år som
designer for UnikHobby...
Ett år med ulike temaer og stempelmotiver...

Jeg har kost meg skikkelig med å være  i teamet til
Malene og Dan, og nå er oppdragene kommet til veis ende...

Mitt siste bidrag for Unikhobby er inspirert av denne 

***********************************************************


Motivet kommer fra Minnehjørnet og heter



Motivet er fargelagt med Copics
Jeg har brukt snøfnugg punch i tre ulike størrelser og som panel bak snømannen
har jeg valgt en dies fra Spellbinders som er virkelig nydelig:











Jeg har brukt glitterlim på hjertene, stjernen og på luen.


........

og med dette takker jeg for en fantastisk flott Designer år 
 hos Unikhobby.




3 kommentarer:

  1. Lekkert kort - og TUSEN TAKK for flott tutorial!

    Må skjerpe meg å begynne å scrappe litt mere i 13 :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og takk for at du deler malen med oss:) klem Bente.

    SvarSlett
  3. Nydelig vinterkort fra deg, Lene! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.