tirsdag 24. april 2012

DT Unik Hobby-Whimsy Stamps/Wee stamps




I april måned har jeg lekt meg med Whimsy Stamps-Wee Stamps

Jeg startet først med en rosa versjon av
dette stemplet..., men så ble jeg litt usikker på om Rose
kanskje heller hadde vært finest i blå versjon.
Som sagt så gjort; her måtte begge deler testes ut:

Først Rose i rosa versjon


Deretter måtte jeg teste Rose i blå versjon

Jeg fargela Rose's blomster, hår og sykkel med
copics.



Deretter stemplet jeg motivet på to ulike mønsterpapir
 og klippet ut kjolene.




Som du ser ble restultatet veldig forskjellig

Kjole 1:


Kjole 2:


Copicsfargene jeg valgte å bruke:



Men jeg må ærlig innrømme;
jeg liker det litt søte og jeg liker rosa;O)

Så valget ble å lage et kort av den rosa varianten.






Materialene jeg har brukt:

Stempel: Whimsy stamps- Rose's Bike Ride
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Magnolia
Pynt: Charms


Takk for at du titter innom:O)
Ha en flott uke



2 kommentarer:

  1. Så stilig demo av fargeleggins variantene dine. Også så stilig det ble med kjolene i papir! :) Er nok litt svak for rosa selv, så jeg syntes at sluttresultatet ditt ble helt nydelig! :) Men den øverste blå synes jeg også ble kjempe tøff! :) Den nederste var også pen, men er nok bare litt mer meg det øverste mønsterarket. Tenker skjelden på at man kan stemple på papir og gjøre sånn, men veldig artig forandring! :) Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig, og enig med deg - rosa er lekkert! hihi. Så flott at du legger ut prosessen, inspirerende! har aldri tenkt på at man kunne stemple på mønsterark jeg heller..

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.