fredag 12. mars 2010

StampARTic Artikkel- MOTIVET



Design teamet i StampARTic har fått hvert sitt stempel
fra Stephanie som er eier av MOTIVET.

Jeg har brukt et gratis digi stemplet av denne søte katten:D
Gå inn på motivet sin blogg, så kan du også hente  kattepusen:D

Jeg har fargelagt motivet med Copics.
Teksten er fra Northstarstamps.
De store brune blomstene kjøpte jeg på Nille, de kommer
med ferdige "vanndråper" på.
Jeg tok bare ut noe av "innmaten" i blomstene
og satte i en blå blomst i stedenfor.

---------------------------------------------------------

The Design team in StampARTic have recieved stamps
from Stephanie, the owner of MOTIVET.

I've used a free digi stamped of  this cute cat: D
Jump in on her blog, so you can download the free kitty cat: D
I have colored the image with Copics.
The text is from Northstarstamps.
The large brown flowers I bought from Nille, they came
finished with "water drops" on.
I only took out some of the "insides" of the flowers
and sat in a blue flower instead.

10 kommentarer:

  1. Kortet ditt er nydelig Lene!
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  2. Nydelig kort!! Katten var supersøt.
    Ha ei fin helg:-)

    SvarSlett
  3. Åååå, så søt pus! Og så nydelig kort!!! :)

    SvarSlett
  4. Hej!

    Hittade precis till din blogg, och jag måste säga att du gör SUPERFINA kort!!! Su är såå duktig. :o) Har kikat runt här en stund och alla dina kort är helt fantastiska, och det här kortet är inget undantag! ;o)
    Så söta färger och massor av söta detaljer. :o)

    Ha en riktigt trevlig helg!
    Många kramar från Hanna

    SvarSlett
  5. Nydelig kort:) Likte motivet kjempegodt, og synes det var stilig med den borden av bånd på kortet:)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort du har laget, denne digien er superskjønn. Herlig pus!
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Utrolig fint kortm, og så nydelig fargelegging! Kan jeg spørre hvilke farger du har brukt på pelsen? Driver og skal kjøpe meg copics og så klarer jeg ikke helt å bestemme meg for bruntoner for å begynne med. :)

    Ha en riktig god helg! :]

    SvarSlett
  8. Hej! Hittade till din blogg idag! Här finns mycket fint! Jättegulligt kort! Nu ska jag kika runt lite till! :) Ha en fortsatt fin söndag! Kram!

    SvarSlett
  9. Er bare så skjønnt dette motivet og ikke minst kortet du har laga med det Lene :) Nydelig fargelegging og pynting!!!

    Ha en flott søndag!

    Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.