tirsdag 8. desember 2009

Noen nye Dt kort for Northstarstamps

Først har jeg lagd et Criss/cross kort med motivet" Barnet i Krybben",
og tekst fra
Northstarstamps
Her er det snøscootermotivet som jeg har malt med Copics.
Jeg har i tillegg påført glitterlim for ekstra effekt.

Motiv og tekst fra Nortstarstamps


Tilslutt har jeg lagd en blomst(?) som jeg har dekorert
med engelmotiv og juletekst.


..- et nærbilde som viser glitterlimet på vingene:)



Innsiden er også dekorert med tekst
fra Nortstarstamps:) og snøfnugg dies:)





13 kommentarer:

  1. Disse kortene var nydelige Lene. Du er kjempeflink :)

    SvarSlett
  2. så nydelige kort og fine motivet og farver

    SvarSlett
  3. Så flotte disse kortene ble, Det med snøscooteren er jo bare helt toppers. Har en sønn som hadde elsket å få ett sånt kort.... i tenkeboksen litt her ja..
    Ha en fin ettermiddag.
    Klem Gunn :-D

    SvarSlett
  4. Noen nydelige kort hos deg igjen,"Flink er du"!!!
    Klem,Lisbeth

    SvarSlett
  5. Nydelige kort du har laget,vennen! herlige og perfekte detaljer til hvert enkelt kort!
    Nyydelig fargelegging også!
    ♥♥♥

    Ha en flott adventssøndag!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  6. utrolig flotte kort. :)
    nydelige stempel også. :)

    SvarSlett
  7. nydelige kort du har laget Lene.
    Artig med scooter på julekort:)
    Tror jeg må ha den scooteren der:P

    SvarSlett
  8. Hei meg igjen!

    Ville bare ønske deg en Gledelig Jul og et Riktig Godt Nyttår!
    Masse klemmer fra Lisbeth

    SvarSlett
  9. veldig interessant, takk

    SvarSlett
  10. Takk for interessant informasjon

    SvarSlett
  11. Åhhhh så lekre kort,Lene!
    Nydelige farger,lekre detaljer og nydelig fargelagt!!
    Ha en fortsatt flott julefeiring,
    klemmer fra Maya :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.