fredag 3. april 2009

Påskeferie? ..ikke riktig enda

Ronja Pernille får 2 kort laget av meg. Her har damen (fra Northstarstamps) blitt stemplet opp med blå chalks ink.
Blomstene er fra Stempelglede og er stemplet opp med lavender chalks, de har i tillegg fått glittelim på seg. Jeg har stemplet kantene på mønsterarket med Autum Leaves i fargen lavender.
Konfirmasjonstiden nærmer seg med stormskritt.
Noen har allerede dagen sin i påsken.
Denne damen er fra StampOasis(Aussie Girl) og kan fåes kjøpt hos Kari på Northstarstamps
Jeg har fargelagt Jessica med promarkere og påført glitterlim på kjolen
(noe som kommer svært dårlig frem av scanninga):-/


Dette er et bestillingskort med motiv fra Stampsmith.
Motivet fåes kjøpt hos Northstarstamps






Dette er et bestillingskort,hvor jeg har brukt en herremann fra Northstarstamps
Han er fargelagt med promarkere. Tagen med teksten er også fra Northstarstamps.





Jeg har ikke tatt ferie riktig enda, selv om det er lenge siden jeg har lagt ut noe.
Her har jeg lagd en eske som er dekorert med PB stempel, blomster, granpunch og glitterlim. Inni esken har jeg brukt et stempel fra Ettrykk, samt litt perler og blomster.
Jeg har fylt esken med påskesjokoladeegg *nam,nam*




3 kommentarer:

  1. Så mye delikat og lekkert på en gang :O)

    SvarSlett
  2. Skikkelig lekker denne godteboksen din Lene!!! Til å spise opp ;o)

    Klem

    SvarSlett
  3. Glemte å si så lekre og stilige de andre korta med Kari stemplene også var Lene!!! Hurra for deg!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.