onsdag 4. april 2007

PÅSKEFERIE!!

åhhhh.så deilig med ferie igjen....
Denne påsken skal vi være på hytta i stilla. Skal ta med oss masse snop og god mat og bare nyte go'været..apropo go'vær; det tror jeg er brukt opp. Nå er det grått i lufta, -3 grader og sola har jeg ikke sett..så det ser litt labert ut for påskeværet som jeg hadde bestilt.

Anyway, vi lar ikke været stoppe oss, jeg har med bøker som jeg skal "nyte" (pensumbøker) *hihi*

Håper dere alle får en kjempetrivelig påske, så snakkes vi i neste uke;-)

GOD PÅSKE!

1 kommentar:

  1. ønsker dere en super påske. Av og til er det deilig å bare få gjort andre ting. uansett hvordan været blir. Jeg har kommet ned fra fjellet i dag og vi har vært knallheldige med været.

    Nyt dagene masse.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.