tirsdag 17. april 2007

har vel egentlig lyst til ..

..å lage uvettig mange kort om dagen. Men nå er det slik at lysten er større enn tilgjengelig tid, og det regnestykket går ikke opp.

Har endel å gjøre på skolen ......men teller bare uker til eksamensstart...*skjelve, skjelve*, skulle ønske det var i morgen, slik at jeg hadde vært ferdig til helga*hehe*

Om du har tid og litt lyst, ta en titt innom min bror's space, og hør på hans tolkning av Radiohead....:
http://www.myspace.com/karlop

Ellers; Ha en strålende tirsdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Hei!Jeg må bare få si at du lager masse fine kort! Og så har jeg vært så frekk å "stjelt" ideen din på ett av dem som var i "Ett trykk" nå. Håper det går fint;)

    SvarSlett
  2. jeg håper jo du får tid til litt produksjon igjen snart :) Det er alltid inspirerende å besøke mappen din :)

    SvarSlett
  3. Heisann..
    Inger- Marie; det går helt greit;-) Jge "stjeler" rett som det er selv

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.